שביל בצד, טיולים ונופש, טיולים מאורגנים בארץ ובחו"לשביל בצד, טיולים ונופש, טיולים מאורגנים בארץ ובחו"ל
שכחת סיסמא

צבעים וטעמים

לגליל המערבי צבעים טעמים ריחות ודתות שונים ומגוונים. על הציר שבין עכו לנהריה, נפגוש נשים שהחליטו לשנות את מסלול חייהן הרגיל והנוח וקמו ועשו מעשה של שינוי בקריירה, כדי להגשים את חלומן. נתחיל בצד הדרומי יותר של הטיול שלנו.

נפגוש את יונת שהפכה ממעצבת רהיטים של רשת בפריסה ארצית לבעלת מחלבת עיזים. נשמע ממנה על תהליך הגיבון ונטעם ממגוון הגבינות אותן מייצר בעלה. בסיום הסיור ניתן יהיה לרכוש ממגוון הגבינות.

נמשיך צפונה ונפגוש את יוניי, קיבוצניקית מיוחדת ממוצא אתיופי, בוגרת לימודי פסיכודרמה, שהקימה בחצר ביתה את ה”גוג’ו” האתיופי בו מתכנסים ושומעים על התרבות האתיופית טועמים את הדאבו )לחם אתיופי שאי אפשר לעמוד בפניו (“יוצאים מאתיופיה” עם לבוש אותנטי וחווים את טקס הקפה. הרבה סטיגמות על העדה האתיופית מנופצות בשיחה הזו.

לסיום המסלול נצלול לעולם הפירות המיובשים. נפגוש את עידן, מהנדסת מזון שהחליטה להצטרף למשפחתה שמגדלת פירות כבר 4 דורות והתלבטה מה לעשות עם שפע הפרי המיוחד שהם מגדלים. עידן פנתה למסלול ייחודי בתחום הפירות המיובשים. היא מקפידה על הקו הבריאותי ועל הטעם. היא לא משתמשת בחומרים משמרים, הפירות ללא גלוטן ועם דגש רב על איכות הפרי. תהליך הייבוש אינו פוגע באיכותו. נטעם ממגוון הפירות המיובשים ומי שירצה יוכל לרכוש קונפיטורות ביתיות חליטות תה וכמובן פירות מיובשים.

חזרה לחגיגה נשית

המידע האישי שלך